kau yang satu !

Pertama kali aku melihat wajahmu,
aku merasa hatiku telah terpaut denganmu,
takku sangka,perasaanku bercambah,
semakin aku dekat dengan kau,semakin laju jantungku berdegup...

Aku sangka kau juga begitu,
perasaanmu terasa ingin dekat padaku,
tidak dapatku untuk menghalang perasaan hatiku,
lalu aku menegurmu dengan penuh kasih sayang...

Sekarang,tidak pernah sesekali pun aku berkasar terhadapmu,
kau bertanya sepatah,bagai nak rak aq menjawabnya,
ku tenung wajahmu tiap hari di sekolah,
selalu aq bermimpi tentangmu....

Tetapi,adakah kau juga begitu ?
sama sepertiku ?
atau kau sudah berpunya ?
sudah lama kupendam perasaan ini,
lalu aku meluahkannya di sini...



AKU TIDAK BISA HIDUP TANPAMU !


**N+I+D**

Suka Post Ini ? Tick Saja =D

No comments:

DAH BACA SAMPAI HABIS, JANGAN LUPA FOLLOW OK ?